به گزارش آسمان اقتصاد، بهمن علی بخشی نویسنده این کتاب گفت: کتاب «نبض ارتباطات، روابط عمومی در مسیر تحول» ویژگی های خاصی دارد که آن را از دیگر کتاب های روابط عمومی تا حدودی می تواند متمایز می کند و خواننده را ترغیب کند تا آن را بخواند. که در ادامه به ویژگی های برجسته ای که باعث جذابیت این کتاب می شود اشاره می کنم: نگاه نو و مبتکرانه به روابط عمومی، تمرکز بر روی هوش مصنوعی و نقش آن در روابط عمومی، پوشش جامع همه ابعاد روابط عمومی در دنیای دیجیتال، پاسخ به چالش های امروز روابط عمومی، محتوای به روز و مرتبط با تحولات سال ۲۰۲۴، رویکرد علمی و تحقیقاتی همراه با تفکر انتقادی و تعامل با خواننده و برقراری ارتباط مستقیم.
علی بخشی عنوان کرد: مباحث گوناگوني نظير نقش رسانه هاي اجتماعي در اطلاع رساني مؤثر، اهميت هوش مصنوعي و داده كاوي در پيش بيني رفتار مخاطبان، و جايگاه تعاملات انساني در دنياي ديجيتال مطرح شده است. همچنين در فصل هاي پاياني، با چشم اندازي از روابط عمومي در آينده، بر ضرورت آموزش مداوم و به كارگيري روش هاي خلاقانه تأكيد شده است.
نویسنده كتاب «نبض ارتباطات؛ روابط عمومي در مسير تحول» اضافه کرد: یکی از ویژگی های اصلی این کتاب، توجه ویژه به نقش هوش مصنوعی در تحول روابط عمومی است. این روزها، هوش مصنوعی به ابزاری قدرتمند در بسیاری از صنایع تبدیل شده است و روابط عمومی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. کتاب با بررسی کاربردهای واقعی و پیشرفته هوش مصنوعی در روابط عمومی، شما را با ابزارها و تکنیک هایی آشنا می کند که می توانید از آن ها برای بهبود کار خود بهره برداری کنید.
علی بخشی در پایان عنوان داشت: اما این تمام ماجرا نیست. حفظ ارتباطات واقعی و انسانی با مخاطبان، هدف نهایی است.این کتاب تنها یک آغاز است. هر روز فرصتی جدید است برای یادگیری و نوآوری و شما باید این فرصت ها را در آغوش بگیرید.
یادآور می شود؛ كتاب «نبض ارتباطات؛ روابط عمومي در مسير تحول» با ویراستاری هدي فرجي و طراحي جلد ايمان عابدزاده در 155صفحه تدوين شده که با تيراژ ۵۰۰ نسخه توسط انتشارات كارگزار روابط عمومي منتشر شده و در ۸ اسفندماه با حضور پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات، متخصصان روابط عمومی داخلی و خارجی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی در بیست و یکمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی رونمایی شد.